Επικοινωνία

Στείλτε το αίτημα σας

Στείλτε μας αίτημα κράτησης

Πολιτικές Ξενοδοχείου

Κρατησεις
  • Aφού λάβουμε την αίτηση κράτησή σας θα σας αποσταλεί μια αίτηση πληρωμής.
  • Προκειμένου να ολοκληρωθεί η κράτησή σας, απαιτείται προκαταβολή, η οποία θα είναι 30% του συνολικού κόστους της διαμονής σας.
  • Η κατάθεση πρέπει να πληρωθεί μέσα σε 2 ημερολογιακές ημέρες. Αφού κάνετε τη κατάθεση θα πρέπει να μας αποστείλετε το αποδεικτικό άμεσα, προκειμένου να επιβεβαιωθεί η κράτηση σας.
Check In
  • 14:00 μέχρι τις 23:00 - Αν φτάσετε νωρίς και το δωμάτιο σας είναι κενό και έτοιμο μπορείτε να μπείτε, σε αντίθετη περίπτωση, μπορούμε να φυλάξουμε ευχαρίστως τις αποσκευές σας.
  • Το υπόλοιπο της πληρωμής σας πρέπει να πληρωθεί κατα το check-in.
Check Out
  • Μέχρι τις 12:00
Παιδια
  • Διατίθεται κρεβάτι μωρού (παρκοκρέβατο) κατόπιν αιτήματος χωρίς επιπλέον χρέωση για παιδί έως 2 ετών.
Πληρωμες
  • Το υπόλοιπο της πληρωμής σας πρέπει να πληρωθεί με την άφιξη.
  • Δεχόμαστε μετρητά, τραπεζική κατάθεση και Western Union.
Ακυρωσεις
  • Ακυρώσεις θα γίνονται δεκτές μόνο μέσω email info@aeolis-thassos.gr
  • Αιτήσεις ακύρωσης που γίνονται 21 ή περισσότερες ημέρες από την προγραμματισμένη ημερομηνία άφιξής σας θα επιστρέφεται όλο το ποσό της προκαταβολής μείον τυχόν έξοδα τραπεζικής μεταφοράς / χρήματα.
  • Αιτήσεις ακύρωσης εντός 21 ημερών δεν θα λάβουν καμία επιστροφή.
  • «Μη-εμφάνιση» δεν θα λάβουν επιστροφή χρημάτων.
Προωρες αναχωρησεις
  • Κατά την κρίση μας, αν φύγετε πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης, ΔΕΝ θα λάβετε επιστροφή χρημάτων.
Καθαριοτητα
  • Το δωμάτιο καθαρίζεται επιμελώς πριν από την άφιξη σας, και διαθέτουν καθαρά κλινοσκεπάσματα και πετσέτες μπάνιου.
  • Καθαρίζουμε τα δωμάια σε καθημερινή βάση.
  • Αλλάζουμε τις πετσέτες & τα σεντόνια σας κάθε δύο ημέρες.
Γενικες Πολιτικες
  • Δεν δεχόμαστε κατοικίδια.
  • Λειτουργεί αυστηρή πολιτική όπου απαγορεύεται το κάπνισμα μέσα στα δωμάτια και διαμερίσματα. Επιτρέπεται στα μπαλκόνια.